Isnin, 9 Julai 2012

Bungadi beli di Pesta Flora Kelantan 2012

Kesibukan kerja dan keterbatasan waktu menyebabkan aku tidak dapat meluangkan masa untuk ke Pesta Flora itu. Kebelakangan ini juga hujan yang turun setiap petang menyebabkan aku tidak dapat untuk berada di dalam jangkawaktu yang lama di luar rumah.
Bercerita pasal Pesta flora ini, aku teringin sangat untuk menghadirinya. Seorang teman sekerja telah menawarkan diri untuk membeli orkid untukku di Pesta itu. Kebetulan dia tinggal berdekatan tempat tersebut dan memang peminat orkid yang tegar juga.
Aku mengirim melaluinya duit dan terpulang kepadanya untuk memilih beberapa jenis orkid mengikut duit yang kuberikan itu.






Pagi tadi dapatlah aku 4 pasu orkid yang baru. Cantik beb.. Puas hati dengan pilihan temanku itu. Terima kasih untuk dia yang bijak memilih orkid itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...