Takziah & Doa Untuk Penduduk Kg. Lata Rek, Kuala Krai, Kelantan Yang ditimpa musibah banjir

Jumaat, 15 Februari 2013

Bunting Nursery Bonda Iskina

Akhirnnya siap juga bunting untuk Nursery Bonda Iskina. Itupun setelah tertangguh beberapa kali gara-gara designer yang terlalu sibuk sehingga tiada masa mereka cipta lakaran bunting.
Bila dah siap rekaan pertama, aku dah tak komplen sebab rekaannya memang top. Menarik.
Tetapi rupanya cerita bukan setakat itu sahaja apabila dah siap lakaran tu di simpan elok sangat dalam laptopnya. Dia tiada masa untuk ke Kedai Printing pula. Maka diambil masa lagi untuk 'bunting' nursery Bonda Iskina naik.
Beberapa bulan kemudian sidp juga akhirnya 'bunting' itu tetapi ia tidak Sama seperti yang ditempah. Apabila ditanya kenapa?.....
Jawapannya dia terlupa folder mana pula disimpan rekaan yang pertama dulu.
Nak buat macam manakan sebab 'kos printing adalah percuma terima ajela.
Oleh itu inilah hasilnya.
Apa pun terima kasih kepada Encik Malau Azam kerana menyiapkan 'bunting' untuk 'Nursery BONDA ISKINA.

2 ulasan:

  1. smngat bila tanam susah istiqamah nk jaga..itu lah saya..huhu..

    BalasPadam
  2. Saya pun sama. Suka sangat dengan bunga. Pantang jumpa spesis baru yang cantik dan menarik mesti beli. Lepas tu serah kat bonda untuk menjaganya. Bila pokok mati bising juga kat bonda. Hem... Semangat mesti ada untuk menanam tu.

    BalasPadam

Apa pendapat anda?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...